• Z życia szkoły_11.jpg
  • Z życia szkoły_12.jpg
  • Z życia szkoły_13.jpg
  • Z życia szkoły_14.jpg
  • Z życia szkoły_15.jpg
  • Z życia szkoły_16.jpg
  • Z życia szkoły_17.jpg
  • Z życia szkoły_18.jpg
  • Z życia szkoły_19.jpg
  • Z życia szkoły_20.jpg
  • Z życia szkoły_21.jpg
  • Z życia szkoły_22.jpg
  • Z życia szkoły_23.jpg
  • Z życia szkoły_24.jpg
  • Z życia szkoły_25.jpg
  • Z życia szkoły_26.jpg
  • Z życia szkoły_27.jpg

CZĘŚCI - CELE - ZŁOŻONOŚĆ

E. Łomnicka

 

Cel: Rutyna ta pobudza ciekawość, zachęca do zadawania pytań, pokazuje kolejne obszary zainteresowania.

 

Części

Cele

Złożoność

     

 

Procedura:

  1. Wybieramy przedmiot lub system i pytamy:
    • Jakie są jego części? Jakie są różne elementy, komponenty?
    • Jakie są cele tych części? Jakie jest przeznaczenie każdej jego części?
    • Jak jest jego złożoność? Do jakiego stopnia skomplikowane są jego części i przeznaczenie oraz związek między częściami i ich przeznaczeniem? Jakie inne złożoności dostrzegasz?

 

4k+czesci

 

Opis rutyn został opracowany na podstawie materiałów dostępnych na stronie internetowej

https://mysleniekrytyczne.edu.pl

Zdjęcia przedstawiają prace uczniów Szkoły Podstawowej nr 4 w Elblągu.