• Z życia szkoły_11.jpg
  • Z życia szkoły_12.jpg
  • Z życia szkoły_13.jpg
  • Z życia szkoły_14.jpg
  • Z życia szkoły_15.jpg
  • Z życia szkoły_16.jpg
  • Z życia szkoły_17.jpg
  • Z życia szkoły_18.jpg
  • Z życia szkoły_19.jpg
  • Z życia szkoły_20.jpg
  • Z życia szkoły_21.jpg
  • Z życia szkoły_22.jpg
  • Z życia szkoły_23.jpg
  • Z życia szkoły_24.jpg
  • Z życia szkoły_25.jpg
  • Z życia szkoły_26.jpg
  • Z życia szkoły_27.jpg

MYŚL - KOMBINUJ - ODKRYWAJ

E. Łomnicka

 

Cel: Uczeń kwestionuje oczywistości, własne założenia.Rutyna ta pozwala uczniom na wykorzystanie posiadanej już wiedzy, pobudza ciekawość i zachęca do większej dociekliwości. Można ją zastosować zarówno na lekcji powtórkowej, jak i podczas wprowadzania nowego tematu.

Procedura:

 

Myśl

Kombinuj

Odkrywaj

     

 

  1. Uczeń ma pomyśleć, co wie już na dany temat.
  2. Uczeń ma się zastanowić, gdzie to można wykorzystać.
  3. Uczeń ma postawić pytania, co go jeszcze ciekawi w związku z analizowanym zagadnieniem.

 

4k mysl

 

Opis rutyn został opracowany na podstawie materiałów dostępnych na stronie internetowej

https://mysleniekrytyczne.edu.pl

Zdjęcia przedstawiają prace uczniów Szkoły Podstawowej nr 4 w Elblągu.