• Z życia szkoły_11.jpg
  • Z życia szkoły_12.jpg
  • Z życia szkoły_13.jpg
  • Z życia szkoły_14.jpg
  • Z życia szkoły_15.jpg
  • Z życia szkoły_16.jpg
  • Z życia szkoły_17.jpg
  • Z życia szkoły_18.jpg
  • Z życia szkoły_19.jpg
  • Z życia szkoły_20.jpg
  • Z życia szkoły_21.jpg
  • Z życia szkoły_22.jpg
  • Z życia szkoły_23.jpg
  • Z życia szkoły_24.jpg
  • Z życia szkoły_25.jpg
  • Z życia szkoły_26.jpg
  • Z życia szkoły_27.jpg

POCZĄTEK - ŚRODEK - KONIEC

E. Łomnicka

 

Cel: Uczeń myśli o konsekwencjach, umie tworzyć logiczne powiązania.

Procedura:

  1. Wybieramy jedno z pytań:
    • Jeśli to zdjęcie z początkiem historii, to co może się za chwilę wydarzyć?
    • Jeśli to zdjęcie ze środkiem historii, to co mogło się wydarzyć wcześniej? Co może wydarzyć się za chwilę?
    • Jeśli to zdjęcie z końcem historii, to jak mogłaby brzmieć ta historia?

  4k poczatek

 

4k poczatek2

Opis rutyn został opracowany na podstawie materiałów dostępnych na stronie internetowej

https://mysleniekrytyczne.edu.pl

Zdjęcia przedstawiają prace uczniów Szkoły Podstawowej nr 4 w Elblągu.