• Z życia szkoły_11.jpg
  • Z życia szkoły_12.jpg
  • Z życia szkoły_13.jpg
  • Z życia szkoły_14.jpg
  • Z życia szkoły_15.jpg
  • Z życia szkoły_16.jpg
  • Z życia szkoły_17.jpg
  • Z życia szkoły_18.jpg
  • Z życia szkoły_19.jpg
  • Z życia szkoły_20.jpg
  • Z życia szkoły_21.jpg
  • Z życia szkoły_22.jpg
  • Z życia szkoły_23.jpg
  • Z życia szkoły_24.jpg
  • Z życia szkoły_25.jpg
  • Z życia szkoły_26.jpg
  • Z życia szkoły_27.jpg

RÓŻNE PUNKTY WIDZENIA

E. Łomnicka

 

Cel: dostrzeżenie i zrozumienie różnych punktów widzenia.

Procedura:

  1. Ustal temat, tezę, treść o której chcesz, aby porozmawiali uczniowie. Upewnij się, że jest 3-5 różnych osób, grup, których dotyczy ten temat.
  2. Podziel klasę na tyle grup, ile jest „uczestników” w omawianym materiale.
  3. Każda grupa ma ,,wejść w buty'' swojego bohatera i zobaczyć(empatycznie ) omawiany temat z jego/jej/ich perspektywy.
  4. Po upływie czasu każda grupa prezentuje swój punkt widzenia.

 

4k rozne

 

Opis rutyn został opracowany na podstawie materiałów dostępnych na stronie internetowej

https://mysleniekrytyczne.edu.pl

Zdjęcia przedstawiają prace uczniów Szkoły Podstawowej nr 4 w Elblągu.