Matematyka Innego Wymiaru
Od dwóch lat nauczyciele –matematycy w klasach IV – VI, na zajęciach dodatkowych realizują ogólnopolski program „Matematyka Innego Wymiaru” . Głównym celem projektu jest wdrożenie innowacyjnego systemu nauczania matematyki i podniesienie poziomu i jakości nauczania. Program opiera się na nowoczesnych metodach z wykorzystaniem technik multimedialnych, sposobów efektywnej nauki i gier strategicznych. Projekt zachęca uczniów do rozwiązywania problemów matematycznych, kształci wiele umiejętności mało znanych, jak np. sztuka szybkiego liczenia typu 93 razy 97 czy pamięciowego obliczania kwadratu, takich liczb jak 85 lub 125. Uczniowie poznają ciekawostki i zagadnienia z zakresu historii matematyki, rozwijają wyobraźnię i uczą się logicznego myślenia. Biorą udział w konkursach ogólnopolskich.
Od dwóch lat nauczyciele –matematycy w klasach IV – VI, na zajęciach dodatkowych realizują ogólnopolski program „Matematyka Innego Wymiaru”. Głównym celem projektu jest wdrożenie innowacyjnego systemu nauczania matematyki i podniesienie poziomu i jakości nauczania. Program opiera się na nowoczesnych metodach z wykorzystaniem technik multimedialnych, sposobów efektywnej nauki i gier strategicznych. Projekt zachęca uczniów do rozwiązywania problemów matematycznych, kształci wiele umiejętności mało znanych, jak np. sztuka szybkiego liczenia typu 93 razy 97 czy pamięciowego obliczania kwadratu, takich liczb jak 85 lub 125. Uczniowie poznają ciekawostki i zagadnienia z zakresu historii matematyki, rozwijają wyobraźnię i uczą się logicznego myślenia. Biorą udział w konkursach ogólnopolskich.